.

.

Sunday, March 31, 2013

Kelantan vs ATM

Stadium STAR paroi menjadi saksi kemenangan dramatik skuad red warrior mnewaskan The Gladitor dgn jaringan 3-2. Gol red warrior di jaringkan oleh indra putra mahyudin, keita madjou & norfarhan muhamad manakala gol2 ATM di jaringkan oleh Marlon Alex james(2gol).
Utk game away red warrior kami sebagai Kelab penyokong TRW Lembah Klang tidak ketinggalan utk mengunjungi setiap stadium utk memberi sokongan & sorakan kepada pasukan kesayangN kami.
Bergerak dari Shah alam pada jam 4ptg utk mengelak dari kesesakan lalulintas yg tidak di jangka memandangkan tRikh berkenaan adalah minggu terakhir cuti sekolah. Selepas memasuki hiway elite hujan mula turun. Harapan kami hanya satu je,,,,,harap d paroi x hujan. Tapi tangapan kami meleset kerana hujan sepanjang jalan sehingga ke stadium paroi. Kerisauan mula bermain di fikiran takut2 game berkenaan terpaksa di tunda. Alhamdulilah,,,,ianya tidak berlaku seperti yg kami risaukan. Kami sampai di stadium paroi pada jam 5.30ptg & hujan masih lg turun. Tapi tidak selebat sebelumnya. Langkah pertama TRWLk bila sampai di satu2 desyinasi adalah xtvt NGETEH...
Pekena dulu tea o panas dgn roti bakar jalan2cari makan(katanya peja) utk hilangkan sejuk tubuh. Jam 7ptg hujan mula reda2. Ini petanda game malam ni dpt di teruskan juga......syukur!!!
Selesai sudah xtvt ngeteh kami bergerak ke gerai junior warrior(pembekal barang original KAFA) kerana sahabat kita saudara Mat Jemy membantu sahabatnya berniaga di sana. (Kpd sahabat2 hok nok cari jesi ori blh lah gi di booth junior warrior). Penyokong2 kelantan mula meme uhi perkarangan stadium sambil mengunjungi booth jualan utk memiliki barang2 yg di rasakan berkenaan. Budaya tegur menegur sudah menjadi asas(wolik) bg org kelantan ken sikap nya yang peramah & mudah mesra. Maka ramailah sahabat2 yang jauh dekat kami temui di Paroi. Sesunghuhnya Bola Sepak adalah medium terbaik utk jalin kan ikatan ukhuwah agar lebih erat & kukuh. (Ni slogan dio " sET KITO JANGE PECOH" ). Memasuki stadium jam 8mlm utk tugasan gantung banner kelab. Mencari sudut yg terbaik utk gabung sorak di antara Gempita chanting group ,set gende abe harun & Ultras.
Alhamdulilah...sasaran percubaan pertama boleh di banggakan & perlu lg di pertinhkatkan utk next game.
TRWLK terbaik sokmo,,,


No comments:

Post a Comment